modemodemode!!!

Det ska bli mycket mera mode i bloggen också fram över för vem älskar inte mode och skönhet?? Specielt nu när sommaren är här och alla grå möss förvandlas till sköna svanar!! Någonting som jag fullkomligt älskar är kjolar och klänningar, det vet alla som känner mig iallafall. Det var snöstorm i vintras och jag hade kjol på mig, det är liksom min grej! Det är ju så snyggt! Idag hade jag svarta leggings, svart kjol från Gina Tricot som jag fyndade på mellandags rean för 25kr!! Ett vitt boxarlinne en svart kort kofta, svarta ballerina skor och en röd scarf!! Det blev snyggt att bryta av det svarta med en färg chock!
Jag måste verkligen rensa upp bland alla min kläder nu för imorgon bitta ska jag tvätta så allting är rent inför helgens festligheter!! Köpte en ny svart klänning förra helgen men vet inte om jag ska ha den känner för att shoppa något nytt!!!!

Vad säger ni kan man ha den här klänningen på lördag på en utomhus fest??
 
Det var iallafall den klänningen jag köpte förra helgen! På HM


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrfr köper du alltid svart!:P våga mer färg inför sommaren!;)

2008-05-08 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0