När man minst anar...

Träffade Maja, Tove och Helena halv sju vid Gamla Stans tunnelbana och gick en härlig promenad runt skeppsholmen och vädret stekte härligt. Det var tråkigt att behöva gå hem men ska man jobba så ska man och fast det alltid är tråkigt så var det skit kul idag. Först så kom det massa film killar hit och höll i en liten audition för Mikael och han fick filmrollen så stort grattis till honom :) Sedan lyssnade i på Beethovens 9e symfoni och de slogs och jag pratade med Claudia i telefon eller rättare sagt lugnade henne haha.... När det var läggdags för pojkarna satt jag inne hos dem i en timme och läste spökhistorier och myste och det var mysigt haha..!!
Imorgon ska jag gå på stan med Claddis och köpa något sjukt snyggt till Lördag för då är det fest och inte vilken fest som hälst utan en avskedsfest för Niklas som flyttar till London i höst! Hoppas att vädret steker för vi tänkte vara i Hagaparken skulle jag tro. Hoppas det blir trevligt för jag känner verkligen för att dansa och skratta hela natten lååång! Och glöm inte bort att om en vecka och en dag fyller jag 18 år jag längtar så sjukt mycket!! Alltså allihopa boka in fredagen den 6 juni för då är det MIN FÖDELSEDAG!!!!

Ciao belli


image42
Så här glad känner jag mig inför det som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0