Snart sommarlov!

Det känns verkligen som att sommaren snart är här!! När Claudia gick hem från ett hemskt jobbigt stepp pass idag var klockan nästan halv nio och det var ljust ute, det var varmt och allting känns mycket bättre på våren/sommaren. Det är verkligen varmt i Stockholm nu och jag hoppas att det håller i sig till lördag för då är det festfestfest i Hagaparken, KOM DIT ju fler desto roligare!!!
Idag var det Nationella prov i matte B och jag hoppas så innerligt att jag blev godkänd för att jag är verkligen ingen matte människa och vill bara bli av med skiten. Nu är detta är över känns det som skolan nästan är slut, jag har engelska kvar att plugga på annars är det Beethoven i Berwaldhallen kvar sen är det chill!!
Om en vecka är det Rix FM festival i kungsträdgården och jag ska såååå dit!! Längtar <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0