Sofis och Elins 18 års fest!

Jag hade väldigt trevligt igår och det var tur att jag bestämde mig för att gå dit. Det är alltid kul att träffa folk man brukade omgås med men inte sett på hur länge som helst.
Innan festen åkte jag hem till Viktoria och åt pizza och hjälpte till med förberedelserna!! Viktoria skulle vara Tiffany Persson, Malin var Mimmi mus, Louise var Laura Croft, Emma var tingeling och jag skulle vara Legally Blonde men ändrade mig under kvällens gång att jag var en prinsessa istället.
Klockan åtta lämnade pappa av oss på festlokalen och sedan blev det en ganska vild eller nä inte vild men rolig kväll. Det var så roligt att träffa Elin, sofie, Fanny, Nill,Egge och Björn!!
Jag måste be om ursäkt ifall jag ringde upp vissa människor och lät Nill skrika i luren FÖRLÅT  hoppas ni inte blev sura på mig...
Jag hade inte kameran med mig men jag vet att folk fotade så om jag får tag på bilder lägger jag upp dem i bloggen.
Nu ska jag plugga videra har prov i italienska snart och det är väl nästa vecka de nationella proven i matte b är! jag säger bara HJÄLP MIG!!!! Matte är fan i mig ett språk jag inte förstår!!!
På återseende!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0