Tjuvlyssnat!

Innan jag somnar måste jag beätta en rolig grej som hände idag. Jag, Simone och mamma är påväg ut på promenad när jag får ett sms av min kompis Linn som satt på tåget hem från malöm och i det sms:et står det " Det sitter några och pratar om dig på tåget"¨. Då tänkte jag okej haha vad är detta och det visade sig att bakom Linn satt det fyra tjejer och pratade om bland annat mig, jag tycker det är så roligt att höra att fast man har varit bort i snart ett helt läsår så kommer folk ihåg mig!! Jag tänker inte ta upp här vad de pratade om och jag vet dessutom inte allt de sa för de pratade tystar så Linn hörde inte allt. Jag är ganska säker på den ena tjejen men de andra har jag ingen aning om vem de är men tydligen vet de vem jag är och jag tror de kommer på festen imorgon haha!!
Nej jag sitter här och skrattar för mig själv men nu ska jag sova för det är mycket som händer imorgon och då vill man ju vara piggoch glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0