Hola!

Jag har inte skrivit på väldigt länge för jag har verkligen inte haft orken till det! Det har hänt väldigt mycket på sista tiden och jag vet inte om jag orkar skriva ner allting men lite kan man ju berätta. Premiärfesten var väldigt rolig och man gick och la sig halv sju på morgonen, Claudia har fyllt 18 och en dramaqueen härjar löst!
Föreställningarna går bra och det är fullsatt varje kväll, nästan iallafall! Som sagt, pampig Italienskopera på Confidencen kom och titta. Vi spelar 11/9,13/9 och 15/9! Maila mig om ni vill ha biljetter för halva priset den 15/9 så fixar jag det!!
Nu är jag hemma hos Claaaadia och tove sitter här brevid och hjälper mig med stavningen!
Palla skriva mer? Niet haha CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0