25 juni 2010

God morgon bloggen!
Idag tog jag en lång sovmorgon eftersom jag ska jobba natt för första gången ikväll! Spännande :)
Dessutom är det ju ingen vanlig dag heller idag!! Det är ju midsommar =) Åhh vad jag älskar midsommar det är nog en av mina abslouta favorit högtider. För mig är inte midsommar detsamma som sprit och fest utan för mig har det alltid varit något jag firar med familjen. Det är den här tiden på året som är bäst, med de långa ljusa och ljumma kvällarna. Varför kan det inte vara juni året om?
Nu ska jag mysa med familjen sen blir det att jobba hårt och ta in hö *suck* sen ska jag vara chafför och SEN ska jag jobba ;)

See ya later



Fast något år skulle jag vilja fira midsommar i dalarna med folkdräkt och massor med folkmusik.
Detta är Anders Zorn's tavla Midsommardans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0