28 juni 2010

Idag kom jag hem kl 8.05 med tåget för jag åkte till Lund iaf igår. Det var trevligt i Lund men det var trevligare att komma hem. När jag kom hem så satt jag uppe en stund med mamma sedan gick jag och la mig och sov till 13.30 haha ja jag vet. Idag ska vi i familjen och alla i stallet ta i hö och det är typ det jobbigaste och tråkigaste som finns! Sedan ska vi alla äta pizza hemma hos oss och efter det ska jag cykla till stranden och ta ett kvällsdopp, jag fick verkligen blodad tand efter badet igår. Fast det bara är 12 grader i havet så är det så kul att bada =)

Jag skickade precis in mitt cv till ystad församling som håller i master classen jag ska sjunga på under operafestivalen nästa vecka. När jag skriver detta påminns jag att det är högtid för mig att börja öva! Jag har inte sjungit en ton sen studenten och jag måste få upp konditionen i rösten igen. Trots att det har varit skönt med en sång paus så ser jag fram emot att börja sjunga igen, det är ju trots allt det bästa jag vet!

Sen ikväll ska jag försöka lista ut vad som hänt med min mobil för det går inte att ringa till den och jag kan inte skicka sms =( Den har krånglat så himla mycket för mig på sista tiden och det är så uttröttande :/

Nej nu ska jag klä på mig lång armad tröja och byxa i denna värme och gå ut till hö't! kul.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0