D.Ö.D

Idag är hela min kropp död!! Vi tog som sagt in hö igår och det tog....5.45 timmar utan paus....
Mina fingrar värker som tusan och ja hela kroppen är öm! När man äntligen var klar så var jag först in i duschen och hela kroppen var svart haha jag fick skrubba kroppen i två omgångar innan jag var ren urk!
När klockan blev 22.00 slängde jag mig i soffan och tittade på Iron man på kanal + och den var bra, lagom underhållning när man är svin trött! Efter det kan jag säga att jag sov väldigt gott hela natten :)

Idag blir det nog stranden för jag orkade verkligen inte igår haha sedan ska jag kanske åka in till stan och handla lite ingredienser till en hemlig operation som kan gå väldigt fel! haha ledtråd valborg 2008 ;)

Ha en bra dag mina icke existerande läsare!

Kommentarer
Postat av: din enda läsare

omg gjorde du valborg 2008? du va inte i sthlm då va? XOXO peace bitches! :*

2010-06-29 @ 19:08:21
Postat av: Cia

Jag gjorde en blondering haha

2010-06-29 @ 19:31:55
Postat av: din trogna läsare (byter namn)

omg! bild sen!

2010-06-30 @ 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0