Grattis Nicole 19 år

Idag fyller min fina vän Nicole år. Antagligen så skulle vi fira henne lugnt ikväll med hemma spa men alltså är det något som e tråkigt så är det hemma spa fast vad gör man inte för sina vänner. Jag tycker hemma spa kan vara roligt ibland innan man ska gå ut men annars så är jag inte mycket för det. Jag ska nog försöka tjata på henne att vi drar till malmö och chillar istället.

I måndags så köpte jag sommar kortet vilket innebär att man kan åka obegränsat inom skåne hela sommaren och det tänker jag verkligen utnyttja! Jag var i Lund för typ första gången i måndags och festade med mina gamla klasskamrater som är på läger där nu och gud vilken fin stad det är. I'm in love.

Nej nu ska jag göra något nyttigt typ gå en mil, ja det ska jag göra. Imorgon är det midsommar och då jobbar jag natt vilket faktiskt känns riktigt bra. Kul att tjäna pengar och jag hade ändå inga planer för midsommar ändå.

Vi hörs bloggen :) ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0