Sommar <3

Hej bloggen :)
Jag har precis kommit hem från en tur till stranden. Det var så härligt och jag badade två ggr trots att det bara var 12 grader i havet brrr.  Idag ska jag nog gå den härliga milen igen och njuta av alla goda dofter det finns i luften nu. Nu skulle sett hur vacker den rundan är! Man går genom en kohagen där gräset står högt och där är massor med blommor sedan kommer man till skogen som man har på sin högra sida och öppna fält på sin vänstra! Jag ska försöka ta med min kamera idag och fota lite för det är så vackert.
Åhh nu kan tro att det är härligt väder här idag och det är verkligen skönt med sommarlov men om mindre än två månader flyttar jag till Vadstena och lever folkögskole liv! Pirrigt :)

Ikväll så är det en stor fest i Lund som jag jättegärna vill gå på samtdigt som jag känner mig trött och lite lat! Jag skulle gärna se konserten som mina kompisar spelar ikväll men jag vet varken vad det kostar eller hur dags den är...

Hoppas ni som läser min blogg får en härlig dag idag och snälla skriv en kommentar berätta vem ni är för jag ser att jag har mer än claudia som läsare och jag tycker det r så roligt att ni läser så skriv nu en kommentar SKRIV SKRIV SKRIV =)

Vi hörs senare ikväll så berättar jag något kul!



Jag kan inte hjälpa det men visst är den här låten bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0