En sån där typiskt bra dag.

God kväll bloggen.

Idag har varit en sån där typikst bra dag som bara flytit på. Hade min morgonsamling tillsammans med Sofia där vi framförde Someone like you av Adele. Det gick bra och det var kul att sjunga något annorlunda mot vad jag är van vid.

Ikväll har jag, Linnea och Nils tittat på Bridget Jones dagbok (min favoritfilm ever!!!) Åhh den är så bra och man kan inget annat än älska Bridget för hon är så jäkla klockren!!

Känner att jag även måste nämna en tvserie som jag följer på svt som heter Bron, se den för den är också väldigt bra!

Nääää nu ska jag sova Guten Nacht meine blogg geläsare ♥

 



Intro musiken till "Bron"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0