29 september 2011

Och jag ger det ett försök till!

Eftersom jag är beroende av att läsa bloggar så kan ag ju lika gärna skriva en själv också.

Idag började jag dagen med det godaste kaffe jag någonsin druckit hemma hos Julia. En skön start på den här soliga dagen. Har varit en lugn och mysig dag bara haft sånglektion och storsamling. Efter det så gick jag, Sofia och Elias tycklinge och det var soligt och väldigt varmt. När vi kom tillbaka så övade jag piano, hade stämrep och sen gick jag tycklinge en gång till denna gång med Lauren. Vi mötte en lös ko som stod precis vid vägen och var väldigt nyfiken på oss annars har det nog inte hänt mer spännande saker idag. Tror att jag ska hem till linnea snart och hänga lite sen blir det sängen för jag är trött idag.

kul inlägg haha not.

image description

Sofia och Elias



Vadstena kor!


Kommentarer
Postat av: Soffan

syns att jag har jobbat på min hållning iår! GRETT

2011-09-29 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0